Original gangsters mejl hackad

Natten till i Tisdags hackades og´s nätsidor och en ftp-server. Bilder och mejl stals och lades ut för allmänheten att skåda.
Läs aftonbladet(klicka)   Eftersom jag är så himla snäll så kommer jag nu att ge er tillgång till materialet.

Allt som hackarna fick tillgång till finns här Flashback(klicka)

Har själv kollat igenom alla mejlen lite snabbt och där fanns en hel del intressanta saker skrivna tex företag som ville ha hjälp med skuldindrivning. Ett av företagen hade mejlen [email protected] . Efter 3sekunders sökande så hitta jag ett företag i småland som verkade vara dom som skickat mejlet till originalinkasso. Så nu kanske nån stackars liten nisse som gjort affärer med det företaget som mejlen tillhör känner sig lite rädd?

För att få fram info om företaget som jag tror är dom som skickat mejlet så är de bara att ni går till google och söker på jl kakel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0