Rastlös

Är vad jag är just nu, eller har varit hela dagen.  Har inte gjort nått vettigt i dag bara känt mig allmänt hängig.
Inget nytt har hänt ute i världen som är intressant att ta upp på bloggen

Tjejen har åkt utomlands så är helt ensammen  i en vecka framåt. Skulle med vilja åka utomlands men har man ingen ekonomi så blir de svårt. Funderar på att sen när jag får ordning på min ekonomi lägga undan 500-1000kr i månaden i 2år och sen dra till Thailand i 2 veckor.  Thailand är just nu de enda landet som jag verkligen vill åka till. Det är varmt, dom har fina stränder med kristallklart vatten, folket där nere är vänliga, billig öl och annat.

En nära person till mig avek för många år sen från ett fängelsestraff och åkte till thailand så har sett en hel del bilder där i från och i mina ögon såg det ut som paradiset. Personen berätta också att de va den bästa resan han någonsin gjort och han sa också att jag skulle älska det landet och om jag någonsin åkte dit så skulle jag få den bästa och skönaste stunden i mitt liv.

Så min nästa resa i livet blir till Thailand med min tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0