Statens lakejer våldtar barn till kriminella

Satt och slösyrfade lite och hittade en gammal artikell som kan va intressant. http://www.aftonbladet.se/wendela/article3743283.ab   Som barn till en narkotikabrottsling vet jag själv hur polisen kan beté sig imot än även fast man bara är ett barn. Det hela började när jag bara var 12år gammal och fotsatte väll tills jag var 20 skulle jag tro. Blev regelbundet stoppad av en viss polis inom polisens så kallade gatulagnings-grupp, han kunde köra förbi mig vart som helst och helt enkelt tvärnita mitt i gatan för att hoppa ur o skrika att jag skulle stanna och sen kom han med diverse anklagelser om att jag knarkade. Sen muddra han mig och jag fick gå och det var alltid samma visa och på helt öppna platser så varenda människa såg det. Efter ett tag tyckte tillomed hans egna kolegor att han gick för långt men det var inget han brydde sig om.

Tack vare honom har jag idag en väldigt dålig syn på sveriges poliskår.  Än i dag så är jag fortfarande rädd att han ska komma när jag tex är med min tjejs familj. Jag vet att han inte skulle dra sig för att ge sig på dom också.

Mer smaskigheter om poliser,åklagare och andra personer kan ni läsa här http://corruptio.blogg.se/ (rekommenderas starkt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0