ush och fy

Vart lite födelsedags firande igår. så åkte ut en sväng till skäggetorp och tog några bärs där sedan begav vi oss till hamlet där det var fullt drag som de är varje dag på det haket. Känns som alla inavlade i hela sverige brukar vara där men fy fan vad roligt man kan ha åt dom hahaha. Drog dock hem rätt tidigt.  Skippade att ta bussen och gick hem i stället bara för jag kände mig lätt illamående och inte hade nån lust att spy ner bussen som en viss annan bloggare gjorde härom dagen * host johnny* hehehe.På den långa vandringen hem så lyckades jag ju givetvis bli skitnödig så vandringen som skulle taget 20min tog en timme bara för jag va tvungen att klämma åt skinkorna o gå med myrsteg. Kände nästan för att sätta mig på en bänk och gråta ut en skvätt för trodde helt allvarligt att jag skulle skita ner mig. Allt slutade dock bra och jag kom hem och slängde mig in på toan.   För övrigt mår jag som jag förtjänar i dag men de var de värt. Bloggen kanske inte uppdateras så mycke i dag då jag mår som en gammal skurtrasa indränkt i thinner.

Tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0